Wat gebeurt er als TelefoonKracht een oproep mist?

Twee vrouwen op een balkon voor een gebouw

Ook bij TelefoonKracht zijn er momenten dat meerdere telefonisten tegelijk in gesprek zijn. Toch gaat er bij ons geen oproep verloren.

Altijd zicht via het klantportaal

In het klantportaal is continu zichtbaar welke oproepen binnenkomen en voor welke organisatie ze bedoeld zijn. Daardoor houden we grip op de bereikbaarheid.

Terugbellen uit naam van de klant

Als er onverhoopt een gesprek gemist wordt, bellen we de beller direct terug in de bedrijfsnaam van de klant. Zo wordt de oproep alsnog professioneel afgehandeld, zonder dat de beller merkt dat het gesprek gemist was.

Geen extra kosten

Dit terugbellen brengen we niet in rekening. Er worden alleen gesprekskosten gerekend voor de gesprekken die direct inbound beantwoord zijn.

Positieve ervaring voor de beller

Onze ervaring laat zien dat bellers dit juist waarderen. Ze zijn vaak positief verrast dat ze alsnog persoonlijk worden teruggebeld. Dit versterkt het vertrouwen in de organisatie en voorkomt frustratie.

Conclusie

Zelfs als een oproep niet direct kan worden aangenomen, blijft de klantbeleving centraal staan. TelefoonKracht zorgt dat de telefonische bereikbaarheid altijd gewaarborgd is en dat bellers een positieve ervaring met uw organisatie beleven. 

Vragen of benieuwd naar de mogelijkheden?

‘Elke dag fans erbij!’

Klaar om van jouw klanten ook fans te maken?

Gerelateerde artikelen

Vrouw op balkon in gebouw

Wat zijn de kosten van het uitbesteden van telefonische service?

Krijg inzicht in de kosten van het uitbesteden van jouw telefonie. Het overzichtelijke prijsmodel van TelefoonKracht.

Artikel lezen
Vrouw loop in wandelgang met trap

Wat zijn de verschillende soorten telefonische ondersteuning?

TelefoonKracht legt het verschil uit tussen antwoordservice, doorverbindservice, achterwachtservice en customerservice.

Artikel lezen

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Naam(Vereist)